Joe Public ontwikkelt derde commercial voor Gamma campagne
12-10-2016 09:15:00 | Door: Marianna Beets | hits: 5212 | Tags:

Hoe gaat het verder met die leuke jongen die daar in de Gamma rondloopt? Sommige campagnes vertellen een doorlopend verhaal. Zo ook de nieuwe campagne van Gamma, waarin vader en dochter een Gamma-vestiging bezoeken en dochterlief een oogje krijgt op die leuke knappe medewerker. In alweer de derde commercial van Joe Public zien we hoe de liefde verder opbloeit. Al is er ook een stoorzender...

In deze derde Gamma-spot wordt het steeds serieuzer tussen de dochter des huizes en die leuke jongen uit de bouwmarkt. Dit tot afgrijzen van haar vader, die er alles aan doet om hem een beetje op afstand te houden. Op zo'n moment komt de aan huis bezorgde ‘Klus&Klaar voor het Najaar’-folder van Gamma goed van pas.

Joe Public Shoot produceerde wederom de commercial. De regie lag in handen van Joe Public’s creatief directeur Antoine Houtsma.

Credits
Klant: Gamma |Verantwoordelijk bij klant: Alex Phaff, Jolanda de Vreugd | Bureau: Joe Public Take-Away Advertising | Creatie: Bart Oostindie, Antoine Houtsma | Client Services Director: Jolies van Rijn | Strategy: Jeroen van Eck | Produktiemaatschappij: Joe Public Shoot | Regie: Antoine Houtsma | DOP: Gabor Deak | Executive Producer: Sanne Roosinga | Producer: Merel Groenenboom | Editor: Gert Willem Visser | Postproductie: The Ambassadors | Geluid: FC Walvisch

www.gamma.nl    
www.joepublic.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie