Joe Public zit achter filmpje voor CDA met jonge Wilders, Rutte en Buma
26-02-2017 00:21:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4145 | Tags:

Joe Public heeft het opvallende inhaakfilmpje gemaakt voor het CDA waarin een jonge Wilders, Buma en Rutte elkaar in de zomer van 1974 al tijdens een vakantie op het strand hebben leren kennen. En zoals het filmpje laat zien is er weinig veranderd in de loop der jaren; Wilders maakt ruzie en mijdt het debat, Rutte kopieert ideeën en loopt ook weg voor het debat, en Buma is de verstandigste. Het filmpje gaat online al behoorlijk los en is gisteren besproken bij RTL Boulebard, bij Jinek en werd vandaag in Jeugdjournaal als winnaar van alle campagnefilmpjes gekozen. Het filmpje zal morgen als commercial worden ingezet tijdens het RTL-debat en ook worden uitgezonden na Boer zoekt vrouw.

Joe Public is dit jaar verantwoordelijk voor de CDA campagne, heeft communicatiestrategie bedacht en de pay-off ontwikkeld Voor een land dat we door willen geven. Ook werd een commercial gemaakt waarin ouders geen antwoorden meer hebben op vragen van hun kinderen. Het filmpje dat nu viral gaat is in minder dan een week bedacht en gemaakt. Creatief directeur Antoine Houtsma van Joe Public tekende voor de regie van het filmpje en produktiemaatschappij Ride maakte het onmogelijke mogelijk door in een paar dagen tijd een zomerse commercial te produceren op het Nederlandse strand en de jonge Rutte, Wilders en Buma te casten.


www.joepublic.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie