Jordi van de Bovenkamp verruilt Boomerang Agency voor MediaMonks
04-11-2019 13:06:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4565 | Tags:

MediaMonks maakt bekend dat het Europese creatieve team versterkt wordt door de aanstelling van Jordi van de Bovenkamp ​​als creatief directeur. Hij maakt de overstap na acht jaar werkzaam te zijn geweest bij Boomerang Agency. Jordi van de Bovenkamp werkte aan campagnes voor onder andere Heineken, Albert Heijn en Netflix. Ook is hij geregeld te zien op de Nederlandse televisie, waar hij over de reclamewereld spreekt.

Jeroen van der Meer, ECD & MD van MediaMonks: “We zijn dolblij Jordi in het team te mogen verwelkomen. Hij belichaamt precies wat een creative vandaag de dag moet zijn: hij staat altijd aan, en zijn werk heeft maatschappelijke relevantie. De manier waarop hij relaties met mensen in de hele industrie heeft kunnen opbouwen, en zijn vermogen om in het openbaar over een breed scala aan onderwerpen te spreken, zullen waardevolle voordelen zijn voor MediaMonks. Ik kijk ernaar uit om met hem samen te werken en aan die relaties voort te bouwen.”
 
Jordi van de Bovenkamp: “Hoewel ik dol ben op alle aspecten van advertising, denk ik dat het uiteindelijk mijn ware passie is om ideeën te bedenken en de juiste aanpak te vinden om ze te realiseren. Ik neem constant nieuwe dingen in me op en doe niets liever dan opdrachten op een snelle en effectieve manier vanuit zoveel mogelijk invalshoeken benaderen. Ik kijk er erg naar uit om mijn mogelijkheden uit te breiden met alles wat MediaMonks te bieden heeft.”
 

Jordi van de Bovenkamp zal vanuit MediaMonks’ nieuwe kantoor in Amsterdam werkzaam zijn. MediaMonks Amsterdam opende in september 2019 de deuren in De Houthavens.

www.mediamonks.com
www.agency.boomerang.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie