Kouwenhoven Strategy Director Burson-Marsteller, Aram Goudsmit Senior Consultant
30-10-2017 13:17:00 | Door: | hits: 4172 | Tags:

Burson-Marsteller heeft zich versterkt met Nicholas Kouwenhoven. In de week dat op paleis Noordeinde het nieuwe kabinet werd beëdigd, maakt het Haagse adviesbureau de komst van de oud-woordvoerder van Mark Rutte bekend. Kouwenhoven zal zich als Strategy Director richten op public affairs, pr en mediarelaties en nationale en internationale positioneringsvraagstukken.

Ervaren

Kouwenhoven is goed ingevoerd op en rond het Haagse Binnenhof. Ruim tien jaar werkte hij bij de Rijksvoorlichtingsdienst als projectleider ten dienste van het Koninklijk Huis en van minister-president Lubbers en Kok. Daarnaast stond hij Mark Rutte bij als hoofd communicatie van de VVD-Tweede Kamerfractie en begeleidde hem naar zijn eerste succesvolle verkiezingswinst van 2010.
In het Kabinet-Rutte II werkte hij als woordvoerder van de staatssecretaris van Financiën. Kouwenhoven is geen onbekende bij het wereldwijde Burson-Marsteller. Eerder werkte hij er als Associate Director.

Barbara Mulder, CEO van Burson-Marsteller Nederland: “Met Nicholas hebben we ons team aangevuld met iemand die de wegen in Den Haag als geen ander kent. In deze tijd, waarin public relations en public affairs veelal naadloos in elkaar overlopen, is Nicholas een mooie aanvulling op ons team en op onze expertise op crisis management, corporate communicatie en public affairs.”

Aram Goudsmit

Het Burson-Marsteller-team is bovendien uitgebreid met senior consultant Aram Goudsmit, afkomstig van Douw & Koren, waar hij crowdfundingcampagnes ontwikkelde en implementeerde voor gemeenten, overheidsorganisaties en voor maatschappelijke en culturele instellingen. Goudsmit zal zich hoofdzakelijk bezig houden met public relations en communicatievraagstukken.

www.burson-marsteller.com 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie