Kumpany lanceert contentmarketingbureau BetterMatter
05-10-2018 09:06:00 | Door: Marianna Beets | hits: 1955 | Tags:

Contentmarketingspecialist BetterMatter is een 100 procent zusje van activatiebureau Kumpany dat al bijna 20 jaar is gespecialiseerd in on- en offline merkactivatie. BetterMatter richt zich op de volle breedte van contentmarketing en heeft contentstrategie, -creatie en –productie onder één dak.

Jan Paul de Wildt, directeur-eigenaar van Kumpany en BetterMatter: "Merkactivatie wordt steeds belangrijker nu organisaties aandacht voor hun merk nauwelijks meer kunnen kopen, maar moeten verdienen. De vraag naar concepten op het gebied van contentmarketing blijft groeien. Om tempo en effectiviteit van content hoog te houden, willen we de productie van al onze ideeën in eigen hand houden. Tegelijkertijd moet het profiel van Kumpany als activatiebureau scherp en onderscheidend blijven. De lancering van dit in contentmarketing gespecialiseerde zusterbedrijf is voor ons dan ook een logische stap."

BetterMatter draait al warm sinds eind 2017 en verzorgde onder andere alle campagnes voor Kumpany waarin content een rol speelde. Van Rabobank, TOTO, Greenwheels en NS tot de deze week gelanceerde Ziggo-campagne met Jari Litmanen rond het Ajax-sponsorschap. BetterMatter wordt geleid door Diederik van Gelder, Mark Beuving en Luc de Kock en telt bij de start acht medewerkers op creatie, productie, DoP, edit en postproduction.

De Wildt: "Het merkdenken is voor beide bureaus de eerste natuur. De getalenteerde creatieven van BetterMatter staan voor middelenvrije contentcampagnes die snel en slim kunnen worden uitgevoerd. We hebben een ambitieus meerjarenplan en willen doorgroeien tot toonaangevend bureau."

www.bettermatter.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie