LINDA. lanceert LINDA.vliegtuig
15-01-2017 17:20:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 5680 | Tags:

LINDA. magazine viert het 150ste nummer, dat vanaf 18 januari in de winkel ligt. En daarom worden 150 lezeressen getrakteerd op een LINDA. trip, in maart, met een eigen LINDA.vliegtuig naar Milaan. Hoofdredacteuren Linda de Mol & Jildou van der Bijl waren aanwezig op Schiphol om het LINDA.vliegtuig te dopen. Ook LINDA.tv sterren Janice en Bho Roosterman hebben als cabin crew meegeproost op dit jublieum. De reis en het vliegtuig worden mogelijk gemaakt door TUI.

Het allereerste nummer van LINDA. kwam uit in september 2003 en sloeg in als een bom. LINDA. zei en zegt waar het op staat, met een enorm eigenzinnige en eerlijke tone of voice, zoals je dat van een goede vriendin mag verwachten. Niet van een lieve vriendin, wel van een echte vriendin. Met lef & liefde wil LINDA. het verschil maken.

Alleen een tijdschrift is LINDA. allang niet meer. LINDA. groeide uit tot een mediamerk met LINDAnieuws.nl - een nieuwsplatform voor vrouwen met 3,8 miljoen bezoekers per maand, LINDA.het bureau - het reclamebureau van de makers van LINDA., LINDA.tv - een video-app voor vrouwen, LINDA.foundation - het goede doel dat gezinnen met kinderen in Nederland steunt die het financieel zwaar hebben - en LINDA.festival; een tweedaags festival waar het merk LINDA. tot leven komt, dat dit jaar plaatsvindt op 10 en 11 juni 2017.

Op 18 januari 2017 ligt het 150ste nummer in de winkel. In dit jubileum nummer wordt getrakteerd op extra veel en mooie interviews, bijzondere verhalen en spraakmakende onderwerpen. Zoals een interview met Ronald de Boer & Bridget Maasland, 6 BN-ers die niet eerder in LINDA. stonden, intieme portretten, De Heitinga’s als de nieuwe Beckhams en nog veel meer.

Naast de samenwerking voor LINDA.150 is TUI al langere tijd partner van LINDA. op het gebied van reizen. Samen wordt inspirerende content gecreëerd op de pijler Reizen binnen LINDAnieuws. Een succesvolle samenwerking die ook in 2017 een vervolg krijgt.

De lezeressen kunnen met een code, die op de gouden wikkel rondom LINDA.150 staat, kans maken op het winnen van koffers van SuitSuit. De winnaars van deze koffers laten weten waarom zij mee willen met het LINDA.vliegtuig. Daaruit worden de leukste/mooiste/beste 75 motivaties gekozen, dit zijn de gelukkige winnaars die mee mogen naar Milaan samen met hun vriend, vriendin, moeder of nichtje.

De eerste LINDA. verscheen in september 2003. Het magazine is inmiddels met een gemiddelde verkochte oplage van 237.000 exemplaren de grootste vrouwenglossy van Nederland. LINDAnieuws.nl bereikt 3,8 miljoen unieke bezoekers, heeft 500.000 fans op Facebook. LINDA. bestaat uit maandelijkse themanummers, mode- en woonspecials, jaarlijks 4 keer LINDA.meiden, het spraakmakende L’HOMO. en LINDA.man. Eind 2013 startten LINDA. en Linda de Mol de LINDA.foundation, het goede doel dat gezinnen met kinderen in Nederland steunt die het financieel zwaar hebben. Later dat jaar werd LINDA.het bureau in het leven geroepen, dat creatieve en effectieve campagnes voor adverteerders ontwikkelt. Vorig jaar werd het online videoplatform LINDA.tv gelanceerd. LINDA.tv heeft inmiddels meer dan 262.786 gebruikers. In 2016 was het eerste LINDA.festival een feit. Linda de Mol en algemeen hoofdredacteur Jildou van der Bijl wonnen in 2011 de Mercur voor ‘Hoofdredacteur van het Jaar’. Eind 2013 werd LINDA. voor de tweede keer uitgeroepen tot ‘Mercur Tijdschrift van het Jaar’, de belangrijkste tijdschriftenprijs van Nederland. Jildou van der Bijl won in 2015 de oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF. Dit jaar viel LINDA. in de prijzen met twee Cross Media Awards en één Spin Award. Bij de Dutch Interactive Awards mocht de uitgever naar huis met een zilveren ‘Company of the year’-award. . En bij de Mercurs 2016 won LINDA. in de nieuwe categorie ‘Mercur Mediamerk van het jaar’ en ‘Mercur Merkinnovatie van het jaar’ voor LINDA.tv.

www.lindamagazine.nl
www.sanoma.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie