Letgo kiest voor Mindshare
28-02-2017 11:16:50 | Door: Katja Brokke | hits: 4397 | Tags:

Letgo, een nieuwe app om gebruikte spullen te kopen en verkopen in je eigen buurt, heeft Mindshare gekozen na een bureau-oriëntatie om in 2017 de lancering van deze nieuwe propositie in Nederland te gaan begeleiden in de media. De campagne is in januari gestart.

Ruud de Langen, CEO van Mindshare: “We verheugen ons erop om een innovatief merk als Letgo via een verbonden en op datagedreven benadering van media te lanceren in Nederland.”

Lea Abud, marketingmanager van LetGo: “Mindshare is een sterk netwerk en heeft voor ons al veel waarde toegevoegd in andere regio’s. Het team in Amsterdam bewijst dat Mindshare de juiste partner is om Letgo snel te laten groeien in Nederland.”

www.letgo.nl
www.mindshare.nl
www.wpp.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie