Libelle kiest voor MaisonPR
26-04-2018 16:39:27 | Door: Katja Brokke | hits: 6375 | Tags:

Na een intensieve pitch, geleid door Hilmar Mulder (hoofdredacteur) en Carola Maassen van den Brink (marketingmanager) is de keuze gemaakt voor een samenwerking met MaisonPR voor de pr-activiteiten van de Sanoma-titel.

Mulder: “Libelle heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot 360-gradenmerk. Bij alles wat Libelle maakt en doet, staan kwaliteit en creativiteit voorop. Voor 2018 hebben we als belangrijke pijler om dit meer naar buiten te brengen. Libelle is een merk om trots op te zijn. Ook merkten we dat bij de projecten die we ondernemen, het fijn is om te sparren met een onafhankelijke en creatieve professionele partij die een frisse kijk heeft op zaken. We hebben dat gevonden bij MaisonPR en kijken uit naar de samenwerking.”

Libelle werd Cross Media Merk van het Jaar tijdens de Cross Media Awards 2018

www.libelle.nl
www.sanoma.nl 
www.maison-pr.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie