Linden & Barbosa verzorgt pr-campagne 50-jarig World Fashion Centre
20-02-2018 14:23:54 | Door: | hits: 3749 | Tags:

Het World Fashion Centre bestaat 50 jaar. Ter viering van het jubileum is portret- en fashionfotograaf Reinier van der Aart gevraagd inspirerende verhalen te portretteren van modeondernemers uit het World Fashion Centre in een koffietafelboek. Verhalen van zowel gevestigde modelabels als Jos Bles Agenturen en Gerry Weber tot succesvolle nieuwkomers als LA Sisters en It's Given zijn vastgelegd.

Het World Fashion Centre heeft na een besloten competitie Linden & Barbosa gevraagd voor de communicatiestrategie rond het 50-jarig jubileum. Deze moet bijdragen aan het versterken van de gewenste merkperceptie van het World Fashion Centre, dat staat voor ondernemerschap en creativiteit. 

Marianne van der Linden-Peetsold, algemeen directeur van het World Fashion Centre: "Wij hebben voor Linden & Barbosa gekozen vanwege hun creatieve en resultaatgerichte strategische aanpak. Zij weten hoe ze onze interne verhalen nieuwsgwaardig kunnen maken. Ze hebben het pr-plan ontwikkeld en helpen ons bij de implementatie ervan."

www.worldfashioncentre.com
www.lindenbarbosa.nl
www.rvda.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie