MECC Maastricht kiest voor Brand New Journey
13-06-2016 11:12:00 | Door: | hits: 3531 | Tags:

MECC Maastricht kiest voor het Bossche full-service marketingbureau Brand New Journey voor de ontwikkeling van een creatief concept waarmee de positionering en communicatiemiddelen beter aansluiten bij haar identiteit.

MECC Maastricht (Maastricht Exposition & Congress Center) is uitgeroepen tot ‘Beste Congreslocatie van het Jaar’. Ze verwelkomt jaarlijks 400.000 bezoekers voor de 175 beurzen, congressen en evenementen die er plaatsvinden. De bekendste events zijn: TEFAF Maastricht, Jumping Indoor Maastricht en InterClassics Maastricht.

Brand New Journey werkt al langer voor bekende merken als: F-Secure, PostNL, Quick Parking, ABS Schadeherstel, Sportbedrijf Deventer, Voerman Groep, Cendris en Smartcenter.

www.brandnewjourney.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie