MPG.: de waarde van content & merkcommunicatie in crisistijd
07-04-2020 09:38:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 12432 | Tags:

MPG. presenteert een whitepaper waarin het bureau ingaat op drie onderzoeken naar hoe consumenten zich in de huidige crisis opstellen richting merken. Ook geeft het bureau tips over hoe merken connected en engaged blijven met relevante content.

De huidige crisissituatie maakt consumenten onzeker. Dit heeft direct invloed op hoe zij zich opstellen tegenover merken en bedrijven, op hun communicatiebehoeftes en op het gebruik van media. Zo bevinden consumenten zich nu, in het begin van deze crisis, al meer online dan ooit. Dit is de nieuwe status quo. Als merken hier nu niet op inspringen, verliezen zij straks, post-corona, de strijd om de consument.

Deze periode biedt merken daarom veel kansen om de waardevolle relatie met hun klant te verstevigen. Door daar te zijn waar de consument is. Met relevante content. Het is belangrijker dan ooit te volgen en begrijpen wat de consument triggert, waar zijn zorgen zitten en hoe zijn online gedrag verandert.

Download de complete whitepaper over de waarde van content en merkcommunicatie hier

www.mpg.today

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie