Marlisa Docter wint Mindshare Thesis Award
03-09-2015 16:06:00 | Door: Ton Boom | hits: 4738 | Tags:

Marlisa Docter is de winnares van de vierde Mindshare Thesis Award met haar scriptie over mobile advertising.

Zij onderzocht de effectiviteit van in-app Mobile Display Advertising (MDA) met betrekking tot het vergroten van de naamsbekendheid en de koopoverweging.

Het oordeel van de jury was unaniem: “Mobile is hot in medialand, dus aan relevantie geen gebrek. De wijze waarop Marlisa dit complexe onderwerp heeft gekaderd en uitgediept, getuigd van een academisch pragmatisme, waar momenteel sterke behoefte aan is binnen de reclamewereld. In een wereld waarin data steeds meer leidend wordt, bewijst Marlisa in haar Thesis dat zij bijzonder goed snapt hoe je met data om moet gaan en hoe je hier concrete learnings uit destilleert.”

Marlisa is haar aangeboden traineeship per 1 september gestart. Zij zal een half jaar meelopen met verschillende disciplines binnen Mindshare, startend bij Business Intelligence.

De Mindshare Thesis Award is een prijs voor de beste scriptie op het gebied van media-onderzoek voor studenten van de Vrije Universiteit en de Universiteit van Amsterdam. Mindshare deelt de award jaarlijks uit in samenwerking met Faculteitsvereniging EOS (VU) en Studievereniging Mercurius (UvA).

Over Mindshare

Mindshare is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 113 vestigingen in 87 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999 en heeft een gerenommeerd en gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en bekende lokale adverteerders. Mindshare bezet de nummer 1 positie in Nederland (bron: RECMA) en is het meest bekroonde AMMA mediabureau. Mindshare is onderdeel van WPP.

www.mindshare.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie