Marqeting en CS Digital Media lanceren campagne #IKBENEREVENNIET
13-04-2015 18:04:00 | Door: Ton Boom | hits: 6782 | Tags:

Stichting WOMEN Inc. start een campagne met als doel een betere verdeling van zorgtaken voor mannen en vrouwen tot stand te brengen. Om dit doel te bereiken, slaan digital advertising agency Marqeting en CS Digital Media de handen ineen. Een unieke samenwerking omdat zij als eerste multichannel HTML5 technologie op Digital Out-Of-Home (DOOH) schermen voor deze campagne gaan inzetten. Vanaf 24 april gaat deze campagne live op alle digitale abri’s van CS Digital Media in Rotterdam en Amsterdam. Deze campagne is mede mogelijk gemaakt door Platform 161.

Jurjen Thomas, Marqeting: “Werken aan een toekomst waarin innovatie en ontwikkeling voorop staan”. Hier pleiten Marqeting en CS Digital Media voor. Met de publiekscampagne ‘IK BEN ER EVEN NIET’ worden vrouwen opgeroepen 1 mei a.s. stil te staan bij hun ideale zorg- en werkverdeling en hun zorgtaken een dag aan anderen over te laten. Deze dag gaat gepaard met een bijzondere ontwikkeling binnen de Nederlandse digital advertising wereld. Marqeting en CS Digital Media hebben een primeur door één dynamische HTML5 bannerset in te zetten voor zowel de online marketingcampagne als de DOOH marketingcampagne.

Technologisch voordeel

De inzet van HTML5 technologie in een DOOH campagne biedt vele nieuwe mogelijkheden. Zo zijn voor het online deel van de marketingcampagne HTML5 banners ontwikkeld in standaard IAB formaten. HTML5 banners zijn relatief gemakkelijk aan te passen qua formaat, waardoor de set tegen lage meerkosten kan worden uitgebreid met een formaat voor de DOOH schermen.

Daarnaast kan de uiting in de abri dynamisch worden aangepast aan relevante omgevingsvariabelen, waardoor de effectiviteit van de campagne wordt verhoogd. De samenwerking tussen Marqeting en CS Digital Media bevestigt dat beide bedrijven werken aan een toekomst waarin innovatie en ontwikkeling voorop staan.   

#IK BEN ER EVEN NIET

Met deze publiekscampagne wil WOMEN Inc. aandacht voor de zorgtaken van vrouwen. Middels deze campagne wil WOMEN Inc. bij vrouwen én hun omgeving een doorbraak creëren zodat de zorg niet automatisch bij vrouwen terecht komt.

www.marqeting.nl
www.centralstationnl.com 
www.womeninc.nl
www.ikbenerevenniet.nl

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

 Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie