[MediaBelofte 2019] Baba Touré over mediatalent
25-09-2018 10:38:00 | Door: Max Vlugt | hits: 4322 | Tags:

Dit jaar wordt voor de vierde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op donderdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de  MediaBelofte 2019 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is nu aan Baba Touré, Managing Director bij Hammerfest

Dirk Jan de Krom

Concept Producer | Achtung & Co-found / Adnight

Dirk Jan de Krom (29) is begonnen tijdens zijn studie met een parttime baan bij Glasnost als pr consultant. In dezelfde periode maakte hij zich in het bestuur van RA*W University sterk voor de industrie door een brug te bouwen naar aankomende talenten. Zo zorgde hij er  voor dat de talenten de weg wisten te vinden naar de creatieve industrie. 

Na afronding van zijn studie begonnen bij Achtung en onder andere betrokken geweest bij de succesvolle Robopak volkswagen campagne. Naast zijn full-time baan ook mede-oprichter van Adnight. Inmiddels met de derde editie voor de deur een begrip in de Nederlandse reclame wereld en een mooi visite kaartje van de branche naar de buitenwereld. Kortom, iemand die al veel betekend heeft voor de industrie en waarvan ik nog veel verwacht. 

Stefan Bothoff

Socialmediamanager | Vodafone Ziggo / Boardmember | RA*W

Collega bestuurslid bij RA*W; Stefan Bothoff. Na een periode bij OMD nu ruim een jaar werkzaam bij Vodafone - Ziggo. Brengt Vodafone Ziggo wat betreft social naar een volgend niveau. Ik zie Stefan binnen social als een van de grootste talenten van Nederland. Hij snapt het medium, is altijd goed op de hoogte van ontwikkelingen en vooral belangrijk; heeft een sterke visie op waar het medium zich naar toe beweegt. Naast zijn functie bij Vodafone-Ziggo zet hij zich via RA*W actief in op talent ontwikkeling binnen de Nederlandse creatieve industrie. 

www.hammerfest.co
www.demedia100.nl

 

Draag ook iemand voor voor MediaBelofte 2019!

 

DeMedia100 wordt gesponsord door


 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie