[MediaBelofte 2020] Martin van Engel over mediatalent...
17-09-2019 09:50:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 5269 | Tags:

Dit jaar wordt voor de vijfde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2019 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie. Het onderzoek wordt uitgevoerd door MediaTest.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is aan Martin van Engel, programmamanager diversiteit bij het Van Gogh Museum.

Jamal Jama
Jamal ademt content, conceptontwikkeling en jongerencultuur. Hier houdt hij zich dan ook 24/7 mee bezig. Als Jamal niet in opdracht aan copywriting, editing of marktonderzoek doet, dan werkt hij aan whatsculture. Daar presenteert hij de geschiedenis, achterliggende verhalen en trends binnen hiphop, design en fashion. Jamal weet hoe je een eigen niche community ontwikkelt en hoe organisaties en merken op een authentieke manier met specifieke doelgroepen moeten communiceren.  

Shaneequa Vrede | Peace Productions
Shaneequa heeft een duidelijk doel: cultureel divers Nederland en grote instanties verbinden. Dit doet ze door de social connector van Amsterdam te zijn. Ze is werkelijk een duizendpoot; presenteert, zit bijeenkomsten voor, adviseert over pr, ontwikkelt campagnes en produceert events zoals de Black Male Achievers. Intussen werkt ze samen met 4&5mei comité en Amerpodia.  

Mariam Mejdoubi | Van Gogh Museum
Mariam is een van de meest talentvolle marketeers van het Van Gogh Museum. Ze blinkt uit in haar veelzijdigheid. Customer insights, data-analyses, campagnes, trade & sales, B2B-communicatie en nieuwsbrieven schrijven. Ze kan het allemaal. Een schoolvoorbeeld van een talent dat het  ver gaat schoppen.  

Soraib El Jelali | Soraibel
Soraib uit Amsterdam is 22 jaar en verbindt marketing en muziek op een originele manier. Hij organiseerde clubavonden in de Bitterzoet, deed het artiestenmanagement van Vic Crezée en Beesmunt Soundsystem en maakte het Koningsdagfeest met Appelsap en Patta tot een begrip. Hij is mede-eigenaar van muzieklabel Khoya, waarmee hij de muziekindustrie naar een nog hoger niveau gaat tillen. 

Joëlle Strijk | 72andSunny
Joëlle is een multidisciplinaire designer met een voorliefde voor pop- en internetcultuur. Ze werkt fulltime als Junior Designer bij reclamebureau 72andSunny in Amsterdam, maar houdt zich ook graag bezig met zelf geïnitieerde projecten zoals haar Instagramserie ‘Straattaal voor Tatta’s’ en hiphop-pins gemaakt voor Global Hip Hop Day. Maar waar ze ook aan/voor werkt: goede storytelling blijft altijd het belangrijkste punt.

 

Draag ook jouw mediabeloftes voor!

Natuurlijk draag jij ook een mediabelofte - of een aantal mediabeloftes - voor. Lees hier alles over de MediaBelofte 2020 en hoe voor te dragen.

ww.demedia100.nl
www.resultrecruitment.nl
www.mediatest.nl

 

DeMedia100 en MediaBelofte worden gesponsord door