[MediaBelofte 2020] Wie zijn er voorgedragen?
23-09-2019 22:21:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 13324 | Tags:

Dit jaar wordt voor de vijfde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment Group.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de MediaBelofte 2020 uit een lijst van tien genomineerden. Met elke genomineerde doen wij een interview. Iedereen kan mediatalenten voordragen voor de longlist. Het onderzoek dat ten grondslag ligt aan de verkiezing van MediaBelofte van het Jaar wordt uitgevoerd door MediaTest. De MediaBelofte 2020 wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december 2019.

 

Hier lees je wie er zijn voorgedragen voor de MediaBelofte 2020

 

Alex Araque | SuperHeroes

Alex Araque is strategisch planner bij SuperHeroes en heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot volwaardig strateeg. Erg gedreven en weet data om te zetten in waardevolle insights. Met zijn positieve attitude is het altijd een feest om met hem te mogen werken. 

Raisa Huisden | Freelance Concept Developer & Copywriter

Down to earth, overzichtelijk. Kan met de juiste vragen tot de kern komen.

Hansje Gravensteyn | Diversion

Weet wat ze wil en gaat daar vol voor. Wil de wereld verbeteren en dat lukt haar!

Tony Roodenburg Boakye | Phatcamp

Tony is oprichter van Phatcamp en programmacoördinator bij Adnight. Bij Phatcamp maakt hij zich sterk voor een nieuwe generatie professionals in de creatieve industrie. Hierbij focussen zij zich op kennis en netwerk - waarbij de creatieve industrie in de breedste zin van het woord wordt gecoverd. Van event tot bureaus. Via Adnight zet hij zich in om de bureauwereld transparanter te maken. Tony is iemand die altijd kansen probeert te zien en die ik zeker zie als belofte. 

Anneke Hendriks - Kleyne | Hearst Netherlands

Anneke is commercial art director en designer bij Hearst Netherlands. Daarnaast is ze eigenaar van Vintage & Voyage, een online platform waar je terecht kunt voor de beste Franse designer-vintage en de leukste adressen van Parijs. Anneke is creatief, vol passie, werkt hard.

Anne van der Ven | &samhoud media

De ambitie druipt van Anne af. Ondernemend. Slim. Begaan! Origineel!

Maud Olieslagers | Dorst & Lesser

Maud is ondanks haar jonge leeftijd een meisje met inmiddels al behoorlijk wat ervaring op zak. Zij startte haar carrière bij ons bureau als stagiaire Social Media Manager, waarna ze de overstap maakte naar klantzijde om stage te lopen op de Content Strategie afdeling van ABN Amro. Ze kwam terug bij Dorst & Lesser om als strateeg aan het werk te gaan en is inmiddels opgeklommen tot Head of Social. Maud heeft een enorme drang om te leren en dat werpt zijn vruchten af in haar werk. Klanten zien haar als een waardige, betrouwbare sparringpartner, waar je ook nog eens heel leuk mee kunt werken. Een echte aanwinst voor het mediavak dus!

Vera van Dam | Epidemie

Vera van Dam, topper van een account manager bij Epidemie! Knalt uit elkaar van energie.

Marc Hoes | Omnitise

Marc Hoes is de oprichter van Omntitse (en winnaar van Young Lions Media Competition in 2018). Na een periode bij Omnicom Media Group heeft hij de stap gezet naar het ondernemen, waar hij met Omnitise smart billboarding introduceert; het inzetten van telefoonhoesjes door merken om een jongere doelgroep te bereiken. Marc snapt media en is op zoek naar nieuwe manieren en kanalen om doelgroepen te bereiken. Met zijn eagerness en wil om zichzelf en zijn bedrijf verder door te ontwikkelen denk ik dat hij een belofte is.

Tim van Aerschot | Glasnost

Tim van Aearschot is creatief strateeg bij Glasnost International en bestuurslid bij JongeHonden. Tim is een mega goede creatief met een sterk strategisch denkvermogen. Daarnaast zet hij zich met JongeHonden actief in voor alle creatieven in het vak. Een creatieve mediabelofte als je het mij vraagt.

Merel Klijn Velderman | Hammerfest

Merel is social media manager bij Hammerfest. Er ging geen RA*W-event voorbij of Merel was er. Ik heb Merel daar leren kennen als een slimme, gedreven en creatieve vrouw. Ze heeft een ongelofelijke passie voor het vak. Wat haar voor mij een talent maakt is dat ze door haar nieuwsgierigheid zichzelf dingen (aan)leert. Ze heeft inmiddels 3 jaar ervaring bij DDB en Hammerfest en is hiervoor tijdens haar studie al gepubliceerd in The Journal of Social Media.

Luke van Veen | Samsung Electronics

Is mega ambitieus, zeer data gedreven, denkt altijd in oplossingen, is een creatief denker.

Romy Onderwater | DEPT

Romy is een no-nonsense doorzetter met een aanstekelijk positieve attitude. Op jonge leeftijd komt zij al zeer beslagen ten ijs, maar heeft ze ook de energie van een pup. Ze is haar carrière gestart bij XXS en werkt nu als producer bij DEPT. Daarnaast is ze dit jaar gestart in het RA*W-bestuur, waarmee ze zich voor de komende twee jaar in haar vrije tijd commit aan talentontwikkeling in onze mooie industrie. Van Romy gaan we nog veel horen.

Amanda Bosma | Talpa Radio

Deze vrouw is zeer sterk. Een creatieve journaliste die haar strepen heeft verdiend. Verruilde deze zomer haar journalistieke werk bij de publieke omroep in voor een meer content gedreven rol bij Talpa. Barst van de ambitie. Is welbespraakt en onwaarschijnlijk slim.

Michael Hakvoort | Emesa

Michael is veel actief op de achtergrond, maar een enorm gedreven professional. Er zijn weinig mensen waar ik enorm van onder de indruk ben op vakinhoudelijke digitale kennis, maar Michael is daar één van. Los van zijn inhoudelijke kennis is hij een echte team player die het wat mij betreft verdient om eens goed in het zonnetje gezet te worden. Hij is nooit te beroerd om te helpen en verspreid zijn kennis door mensen proactief mee te nemen in zijn verhaal. Dat laatste is vaak niet mogelijk is zonder een flinke dosis geduld, een eigenschap die weinig performance marketers hebben. Afsluitend heeft hij daarnaast een gezonde dosis (gefundeerde) scepsis. Hierdoor laat hij zich niet snel meesleuren in de hype van de dag en beoordeelt hij nieuwe kanalen, strategieën en tactics goed op toegevoegde waarde voor het behalen van de gewenste businessdoelstellingen. Op die manier tilt hij niet alleen de campagnes waar hij aan meewerkt, maar de gehele teams die erbij betrokken zijn tot een hoger niveau.

Juliette Hammana | VEA

Leuk, ambitieus, sterk in haar vak. Een parel voor de toekomst.

Evelien van Doorn | Talpa Network

Marketing & Communicatie Manager bij The Bootcamp Club geweest - mooi opgezet. Nu al brandmanager bij Juke. De CMO van de toekomst.

Jamal Jama | Whatsculture

Jamal ademt content, conceptontwikkeling en jongerencultuur. Hier houdt hij zich dan ook 24/7 mee bezig. Als Jamal niet in opdracht aan copywriting, editing of marktonderzoek doet, dan werkt hij aan whatsculture. Daar presenteert hij de geschiedenis, achterliggende verhalen en trends binnen hiphop, design en fashion. Jamal weet hoe je een eigen niche community ontwikkelt en hoe organisaties en merken op een authentieke manier met specifieke doelgroepen moeten communiceren.  

Suzanne Ketelaar | IAB

Onder de hoede van Yvonne de Jager gestart en groeit gestaag verder onder de vleugels van Wendy Pouw. Energiek, slim, positief en pro actief werkt ze binnen het bureau van het IAB, maar ook met de diverse taskforces, leden, events, zowel inhoudelijk als hands on. Leert snel!

Alies Pronk | Johnny Wonder

Data strateeg die data menselijk maakt!

Shaneequa Vrede | Peace Productions

Shaneequa heeft een duidelijk doel: cultureel divers Nederland en grote instanties verbinden. Dit doet ze door de social connector van Amsterdam te zijn. Ze is werkelijk een duizendpoot; presenteert, zit bijeenkomsten voor, adviseert over pr, ontwikkelt campagnes en produceert events zoals de Black Male Achievers. Intussen werkt ze samen met 4&5mei comité en Amerpodia.  

Mariam Mejdoubi | Van Gogh Museum

Mariam is een van de meest talentvolle marketeers van het Van Gogh Museum. Ze blinkt uit in haar veelzijdigheid. Customer insights, data-analyses, campagnes, trade & sales, B2B-communicatie en nieuwsbrieven schrijven. Ze kan het allemaal. Een schoolvoorbeeld van een talent dat het  ver gaat schoppen.  

Tom Tukker | Massive Music

Tom Tukker, massive music, legende van geboorte, super producer.

Martijn Lasonder | Dorst & Lesser

Martijn heeft zich binnen ons bureau binnen no-time ontwikkeld van Account Manager naar Account Strategist met een enorme passie voor zijn vak. Hij is geïnteresseerd in alles wat er speelt en weet deze kennis goed met zich mee te dragen in zijn werk voor onze klanten. Hij is nieuwsgierig en durft tegen de gevestigde orde aan te schoppen. Daarnaast is hij al een jaar onderdeel van het JongeHonden bestuur en weet ik zeker dat hij in zijn carrière nog mooie stappen gaat nemen.

Lisa Mesman | Social.Inc

Een vrouw die weet wat ze wil en er dan ook voor gaat. Zeer intellectueel mooi in haar kijk op het leven. Maakt verschil.

Emily Venema | Code d'Azur

Jong, Ambitieus, werkt keihard als digital producer bij Code d'Azur. Een brok energie.

Soraib El Jelali | Soraibel

Soraib uit Amsterdam is 22 jaar en verbindt marketing en muziek op een originele manier. Hij organiseerde clubavonden in de Bitterzoet, deed het artiestenmanagement van Vic Crezée en Beesmunt Soundsystem en maakte het Koningsdagfeest met Appelsap en Patta tot een begrip. Hij is mede-eigenaar van muzieklabel Khoya, waarmee hij de muziekindustrie naar een nog hoger niveau gaat tillen. 

Anton Kalle | ID&T

Anton is een energieke vent! brand new bij ID&T als Marketing Manager voor onder meer Mystery Land, Sensation en WTTF. Ondernemend en slim, inhoudelijk sterk. Snapt waar kansen liggen.

Linda Mertens | Normaal Gesproken

Sterk persoon, ondernemend en creatief. Goed in prioriteiten stellen, doorpakker. Verstand van zaken. Maakt ook lastigere issues bespreekbaar met Normaal Gesproken!

Joëlle Strijk | 72andSunny

Joëlle is een multidisciplinaire designer met een voorliefde voor pop- en internetcultuur. Ze werkt fulltime als Junior Designer bij reclamebureau 72andSunny in Amsterdam, maar houdt zich ook graag bezig met zelf geïnitieerde projecten zoals haar Instagramserie ‘Straattaal voor Tatta’s’ en hiphop-pins gemaakt voor Global Hip Hop Day. Maar waar ze ook aan/voor werkt: goede storytelling blijft altijd het belangrijkste punt.

 

 

DeMedia100 en MediaBelofte worden gesponsord door