Mediaxplain* werkt voor Duits Verkeersbureau
03-02-2017 10:47:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2984 | Tags:

Het Duits Verkeersbureau heeft Mediaxplain* gekozen als PR partner. Het Duits Verkeersbureau promoot Duitsland als vakantieland aan de hand van jaarlijks wisselende thema's die de veelzijdigheid van het land weerspiegelen. In 2017 initieert het Duits Verkeersbureau zes campagnes, waarbij Mediaxplain* in de uitvoering het bureau ondersteunt.

De algemene doelstelling van het Duits Verkeersbureau is het promoten van de vakantiebestemming Duitsland om zoveel mogelijk overnachtingen te genereren middels aansprekende beeldcampagnes. Daarnaast wenst het verkeersbureau de nummer één positie als meest geliefde vakantieland onder Nederlanders te continueren en wordt de focus gelegd op spraakmakende crossmediale marketingcampagnes en het aanspreken van nieuwe doelgroepen. PR vormt een belangrijk instrument in het realiseren van deze doelstellingen.

Loes Kraaijo, PR Manager van het Duits Verkeersbureau: "We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Mediaxplain*. Het bureau heeft in de aanbestedingsfase een sterke, creatieve indruk achter gelaten. Wij trekken deze lijn graag met hen door de komende jaren."

www.mediaxplain.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie