Mediaxplain* aan de slag voor KWF Kankerbestrijding
24-04-2017 11:37:00 | Door: | hits: 2721 | Tags:

Mediaxplain* verwelkomt KWF Kankerbestrijding als klant. De keuze voor het bureau kwam tot stand na een pitch, waarin Mediaxplain* de beste partner bleek te zijn. Het bureau gaat KWF ondersteunen in de overkoepelende paid, owned en earned strategie en de campagneplanning van verschillende mediacampagnes.

Sigrid Attema, Manager Corporate Affairs bij KWF: "Onze missie vraagt om verbinding en betrokkenheid met Nederlanders. Hier hebben we een inspirerende middelenstrategie voor nodig die ons verrast met een uitgekiende mediaplanning."

KWF wil een geïntegreerde mediastrategie waarmee de komende jaren gebouwd wordt aan de communicatie met bestaande en nieuwe doelgroepen. De activiteiten die Mediaxplain* gaat vervullen, zijn onder meer strategisch media-advies, mediaplanning en -inkoop.

Gun Nieuwenhuis, eigenaar van Mediaxplain*: "Helaas krijgt iedereen op een gegeven moment in zijn of haar directe omgeving te maken met kanker. Wij zijn er trots op niet alleen KWF als nieuwe opdrachtgever te mogen verwelkomen, maar bovenal zo ons steentje bij te dragen aan de verbinding tussen kankerbestrijding en het Nederlands publiek.”

www.mediaxplain.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie