Mediaxplain* mediapartner Travix (CheapTickets)
02-10-2018 12:57:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2110 | Tags:

Travix, een reisorganisatie op het gebied van online verkoop van vliegtickets, heeft Mediaxplain* verantwoordelijk gesteld als mediapartner voor hun Benelux-portfolio, inclusief CheapTickets. Naast een strategische rol bij het bepalen van de geïntegreerde middelenmix in de Benelux, is het marketing- en mediabureau verantwoordelijk voor de planning en buying van de offline media.  

Als onlinereisbureau's zijn zowel CheapTickets.nl als CheapTickets.be diepgeworteld in de e-commerce, met de wens om hierin optimaal te presteren. Mediaxplain* is verantwoordelijk voor het vinden van de meest effectieve balans tussen online, offline, performance en brand marketing.

Thomas Wolters, commercieel directeur Benelux bij Travix: "De keuze van CheapTickets viel op Mediaxplain* door de brede mediakennis gecombineerd met een hands-on organisatie en een zeer grondige datagedreven aanpak. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking."

Sander Bots, Strategy & Intelligence Director bij Mediaxplain*: "De branding- versus performancediscussie is er één van alledag, bij alle e-commerce-organisaties. Door de complementaire kennis én ervaring van zowel Travix als Mediaxplain* ben ik ervan overtuigd dat CheapTickets in zowel Nederland als België er over enige tijd, op zowel merk als sales KPI’s, er nog sterker voor staat dan nu."

www.mediaxplain.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie