Mediaxplain* werkt voor Baderie
03-04-2018 18:20:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2355 | Tags:

Mediaxplain* gaat vanaf heden aan de slag voor Baderie. Tijdens een bureaupitch wist Mediaxplain* Baderie te overtuigen met een doelgerichte en volledig geïntegreerde mediastrategie voor het aankomende jaar.

Mediaxplain* gaat zich inzetten voor het vergroten van de brand awareness en werkt daarnaast aan de perceptie van het merk.

Rolf van Houten, Digital Development Director bij Mediaxplain*: "We hebben alle touch points binnen de customer journey in kaart gebracht. Op basis hiervan is een volledig geïntegreerde mediastrategie gecreëerd, waarbij we zowel off- en online media, als social advertising gaan inzetten. Centraal staat de gedachte om in elke fase binnen het beslissingsproces relevant aanwezig te zijn. Vanaf de allereerste oriëntatie, naar inspiratie tot de uiteindelijke aankoop."

Tessa Post, Marketing Communicatie Manager bij Baderie: "Binnen Mediaxplain* ervaar ik een goede balans tussen enerzijds de diversiteit aan expertises van een groot mediabureau en anderzijds een persoonlijke en proactieve benadering. Ik kijk uit naar een langdurige partnership!."

www.mediaxplain.nl
www.baderie.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie