Method opent pop-up shop op Utrecht-Centraal
15-08-2017 11:17:00 | Door: Max Vlugt | hits: 3756 | Tags:

Schrik niet wanneer je in de aankomende week tegen een kleurrijke puinhoop van glitter en regenbogen aanloopt in de Stationshal van Utrecht Centraal. Onder het motto clean ingredients for dirty play opent het ethische schoonmaakmerk method een pop-up experience waar een kliederboel je humeur niet verpest. Bezoekers worden uitgedaagd om letterlijk oog in oog te staan – lees: bekogeld te worden – met kleur. Reizigers kunnen bovendien op leuke wijze kennismaken met de schoonmaakproducten. De pop-up shop is te bezoeken van 14 tot en met 20 augustus.

We leren dat schoon goed is en dat viezigheid te allen tijde vermeden moet worden. Maar het leven wordt pas interessant wanneer er wat chaos en geknoei aan te pas komt. Method spoort iedereen aan om alles uit het leven te halen, om grotere knoeiboelen te creëren dan ooit gedacht. Want wanneer je schone ingrediënten hebt, kan je het zo vuil maken als je wil – zonder je zorgen te maken over de schoonmaak. In de experience store kunnen bezoekers dit in realiteit omzetten. Wie durft mag plaatsnemen achter de fear no mess muur en kan bekogeld worden door familie, vrienden, of een onbekende voorbijganger. Ook is er ruimte voor de bezoekers om de geuren, kleuren en de kracht van verschillende method producten te testen. 

Using clean ingredients for dirty play

Steven van den Ouweland, The Pope of Soap bij method: "Onvergetelijke verjaardagen, gezellige diners, een middag thuis spelen met de kinderen; veel mooie momenten zijn allesbehalve netjes en vrij van rommel. Onze producten helpen je om op een leuke manier alles weg te vegen, behalve de herinnering." 

Method is opgericht met het idee een mooie buitenkant te combineren met een zuivere binnenkant. De producten zijn een lust voor het oog én voor de neus. Met enkel ecologische en natuurlijke ingrediënten zijn ze net zo lief voor de planeet als genadeloos voor vuil.

Bijdragen aan een schonere planeet  

De producten van method staan al jaren op het aanrecht van veel Amerikaanse huishoudens. In Nederland groeit de populariteit van het merk dat exclusief verkrijgbaar is bij Albert Heijn. Doel van de pop-up shop is om de producten aan het grote publiek te introduceren. Daarbij worden niet alleen hun coole look en heerlijke geuren geëxposeerd, maar ook het respect voor onze mensen en onze planeet. Met een score van 146 behoort method namelijk tot de top twee procent van beste Benefit Corporations wereldwijd. Deze certificering is alleen weggelegd voor bedrijven die voldoen aan strenge criteria op vlak van milieu-impact, transparantie en corporate governance. 

Pop-up shop bezoeken 

Niet vies van een uitdaging? De method pop-up shop is geopend van maandag 14 augustus tot en met zondag 20 augustus. Je vindt het op Utrecht Centraal, tegenover de HEMA en Etos (klik hier voor een plattegrond – zie storeforbrands). Bezoekers mogen gebruik maken van een 50 procent actie en met diverse activiteiten de method madness uitproberen.

www.methodhome.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie