Michiel Veugelers marketingcommunicatiemanager IPG Mediabrands Netherlands
01-05-2018 10:33:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3260 | Tags:

Michiel Veugelers, inmiddels 14 jaar in dienst bij UM/IPG Mediabrands (recentelijk in de rol van Senior Client Director) gaat een nieuwe rol vervullen als marketingcommunicatiemanager van IPG Mediabrands Netherlands. Deze nieuwe functie is gecreëerd om de in- en externe communicatie over IPG Mediabrands en de mediabedrijven verder te professionaliseren. Hij rapporteert in deze functie aan Nathalie Peters, Head of Digital Transformation Mediabrands.

Veugelers: “Ik heb enorm veel zin om in mijn nieuwe functie van start te gaan en samen met Nathalie Peters, de directies en marcom-teams van de mediabedrijven nog beter te vertellen wie we zijn, waar we voor staan en wat we doen. We gaan duidelijker uitdragen wat ons als mediaholding en separate mediabedrijven onderscheidt in de markt.”

Peters: "Ik ben blij te melden dat Michiel Veugelers de taak van marketingcommunicatiemanager voor IPG Mediabrands gaat oppakken. Door zijn brede werkervaring, zijn lange staat van dienst binnen IPG Mediabrands en zijn ruime netwerk binnen de branche, heb ik er alle vertrouwen in dat hij de juiste persoon is om samen IPG Mediabrands verder op de kaart te zetten. De marcom taken waren voorheen verdeeld over de mediabedrijven, deze gaan we nu beter structureren, waarmee zowel de in- als externe communicatie beter is gewaarborgd en naar een hoger niveau wordt getild.” 

IPG Mediabrands is de mediaholding waar alle mediabedrijven van IPG in Nederland onder vallen: UM, Initiative, Traffic4u, bGenius, Super Digital, Cadreon, YUNE, Magna, Orion, Rapport en IPG Marketing Sciences. Het communicatiebeleid voor Traffic4u en bGenius blijft separaat georganiseerd.

Veugelers werkte 14 jaar in verschillende functies bij UM. Daarvoor werkte hij bij Equmedia en Kobalt. Naast zijn werk voor UM-klanten als Dr. Oetker, Discovery Channels, MsResearch en Staatsloterij/Nederlandse Loterij heeft hij voor UM events als UM Fundraiser, UM Hammertime en de UM Breakfastclub georganiseerd. Voor Mediabrands organiseerde hij mede het Klant Leiderschap Optimalisatie Programma. Hij schrijft veelvuldig artikelen in de vakpers en zit thans in de MWG congrescommissie.

Veugelers is ook een enorme filmliefhebber. Voor het Nederlands MediaNetwerk schrijft hij iedere maand een column voor het bioscoopkanaal

www.ipgmediabrands.com

 

Lees ook: [Interview] Michiel Veugelers over zijn nieuwe rol binnen IPG Mediabrands

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie