Mindshare werkt voor Center Parcs
14-01-2016 10:43:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4543 | Tags:

Center Parcs heef Mindshare als mediabureau gekozen om vanaf 1 januari de mediastrategie, -planning en inkoop voor de nieuwe campagne te gaan verzorgen in Nederland, België en Duitsland. Mindshare Nederland verzorgt de coördinatie voor de drie landen.

Ruud de Langen, CEO Mindshare: “We zijn heel blij om voor een krachtig merk als Center Parcs een mediastrategie te hebben mogen ontwikkelen, gebaseerd op scherpe consumer journey inzichten.”

Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europe: “We zijn ervan overtuigd dat de inzet van Mindshare een positieve bijdrage gaat heben in het succes van onze campagnes.”

Mindshare is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 113 vestigingen in 86 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999 en heeft een gerenommeerd en gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en bekende lokale adverteerders. Mindshare bezet de nummer 1 positie in Nederland (bron: RECMA) en is het meest bekroonde AMMA mediabureau. Mindshare is onderdeel van WPP.

www.mindshare.nl
www.centerparcs.nl



Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie