Mindshare werkt voor Ubisoft
18-11-2015 12:36:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4025 | Tags:

Per 1 januari aanstaande zal Mindshare verantwoordelijk zijn voor de mediastrategie, planning en inkoop van Ubisoft in Nederland.

Ubisoft was al eerder klant in de UK, Duitsland, Spanje en Frankrijk. Na een uitstapje bij Havas keert deze klant weer terug als wereldwijde klant bij Mindshare. In Nederland werkt Mindshare voor het eerst voor deze gamegigant.

Ruud de Langen, CEO Mindshare: “Een klant als Ubisoft leent zich per definitie voor een dynamische niet traditionele middelenaanpak. En daar voelen wij ons helemaal bij thuis met onze ‘adaptive marketing’ propositie”.

Marcel Keij, Marketing Director Ubisoft Benelux: “We zien uit naar de samenwerking met Mindshare om onze positie op de gamemarkt verder uit te bouwen”.           

Mindshare is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 113 vestigingen in 87 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999 en heeft een gerenommeerd en gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en bekende lokale adverteerders. Mindshare bezet de nummer 1 positie in Nederland (bron: RECMA) en is het meest bekroonde AMMA mediabureau. Mindshare is onderdeel van WPP.

www.mindshare.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie