More Than Live ontwikkelt campagne Holland America Line ‘Waarom niet nu?’
28-09-2018 09:40:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3542 | Tags:

Zijn cruisevakanties niet voor ouderen, saai en aan de prijs? Een cruise is voor later. Deze campagne geeft antwoorden aan een groot potentieel cruisers en stelt hen de vraag: ‘Holland America Line. Waarom niet nu?’.

De campagne bestaat uit drie tv-commercials en een serie van elf korte video’s van twee minuten waarin je de bekendste cruisers van Nederland volgt tijdens hun vakantie. Twee stellen - ervaren en onervaren cruisers - ontdekken tijdens hun trip naar de Middellandse Zee en de Noorse fjorden waarom cruisen je pas iets zegt wanneer je het ervaart. De commercials worden ingezet op de publieke en commerciële zenders en via diverse social media kanalen gedeeld.

De campagne geeft op een inspirerende manier voordelen weer van een cruisevakantie. Eenmalig je koffer uitpakken, iedere dag op een andere bestemming, een hoog serviceniveau en een groot scala aan activiteiten. Deze voordelen zijn nu nog onvoldoende bekend. Hierdoor vertoont de Nederlandse vakantieganger uitstelgedrag en schuift men een cruisevakantie vaak door naar later.

Henk Aron, Managing Director bij More Than Live: “Er is gebruik gemaakt van een interessante mix van psychologie en marketing. Door archetypes, storytelling en psychologische drijfveren op een creatieve manier te combineren, is het concept ontwikkeld dat antwoord geeft op het uitstelgedrag in de cruisemarkt.”

De campagne is ontwikkeld door More Than Live en in co-creatie geproduceerd door Vigics. Verantwoordelijk mediabureau is PHD.

www.morethanlive.nl  
www.hollandamerica.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie