N=5 ontwikkelt campagne LOI
03-01-2018 11:50:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3303 | Tags:

In de campagne van LOI vertellen mensen wat hun beweegredenen waren om verder te studeren. Voor de uitrol ontwikkelde N=5 een videocontent-ecosysteem, waarvoor het, naast TVC’s, 40 kortere video’s opnam met oud LOI-studenten. Dit ecosysteem geeft LOI de mogelijkheid om voortbouwend op het bereik van de TVC’s steeds nauwer te targetten met voor de ontvanger relevante boodschappen.

De campagne is de derde campagne onder het merkthema Groei door, waarmee LOI verder bouwt aan haar positie als opleider van Nederland. 


Middelen: tv, radio, online video, online advertising (programmatic).

Credits:
Concept: Lukas van de Ven, Romke Oortwijn | Concept Digital: Olaf van der Geld | Design: Jan Jesse Bakker | Strategie: Bastiaan Weers | Account: Ole Christern, Astrid Witteveen, Mette Ouborg | RTV Producer: Lotte de Rooij | Productiemaatschappij: Halal | Regisseur: Mea Dols de Jong | Productie: Job Sanders | DOP: Lex Brand | LOI: Jos van Eyken, Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot

www.nis5.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie