NU.nl en AutoWeek lanceren NUauto
05-10-2018 09:30:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2774 | Tags:

Het platform NUauto is een samenwerking tussen NU.nl en AutoWeek, beiden onderdeel van Sanoma, en Marktplaats. Op NUauto word je gratis op de hoogte gebracht van alles wat je moet en wilt weten rondom autonieuws en mobiliteit. Door het bundelen van de krachten worden met NUauto wekelijks ruim 5 miljoen unieke autorijders en -liefhebbers bereikt. NUauto is hiermee in een klap bereiksleider op het gebied van autonieuws. Markplaats zal vanaf de lancering als partner aansluiten.

Het laatste autonieuws in een overzicht

De automotive markt is enorm in ontwikkeling. Met de opkomst van private lease, car sharing en autonoom rijden. Er is online veel informatie te vinden, maar deze is vaak versnipperd of wordt enkel betaald aangeboden. NUauto is een overzichtelijke plek waar alle betrouwbare informatie samenkomt en geeft je praktisch hulp en advies bij het kiezen van een nieuwe auto of occasion.

Gert-Jaap Hoekman, hoofdredacteur van NU.nl: “NU.nl werkt al langer zeer prettig samen met AutoWeek. Ik ben heel blij dat we deze samenwerking kunnen intensiveren, zodat we onze bezoekers nog beter op de hoogte kunnen brengen van het laatste autonieuws.”

Damiaan Hage, hoofdredacteur van AutoWeek: “De kracht van de samenwerking is dat AutoWeek als grootste automedium van Nederland bij al het autonieuws altijd vooraan staat, en via NUauto kunnen we daarmee nog sneller een heel groot publiek bereiken.”

Marktplaats heeft bij uitstek de kennis en expertise in huis om de consument van het juiste advies te voorzien. Een logische match omdat bij beide merken de gebruiker centraal staat. Op NUauto kan dan ook direct het auto-aanbod van Marktplaats worden geraadpleegd.

www.nuauto.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie