Nederlandse zoekmachine BuzzCovery wil Google verslaan
09-11-2016 09:05:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3922 | Tags:

BuzzCovery - een nieuwe zoekmachine - is een product van Nederlandse wetenschappers en programmeurs in samenwerking met een team wiskundigen uit Minsk. BuzzCovery is een hyperintelligent zakenbrein, dat zin van onzin scheidt. Relevante feiten, trends en inzichten over elk willekeurig onderwerp komen direct naar boven. Of je nu een generiek issue als 'architectuur' intikt, of een nicheonderwerp als 'winterbanden': BuzzCovery zorgt dat een rijke, geactualiseerde informatiebundel op het scherm verschijnt, met de allerlaatste artikelen uit de meest gezaghebbende bronnen.

Wat kun je met 125.000 resultaten?

Herman Vissia, oprichter: "Jaren terug al dacht ik: wat kun je nou wérkelijk als je een Google-pagina met hits voor je snufferd krijgt? Wat schiet je op met 125.000 resultaten? Waarom zou je alle resultaten willen zien waarin het zoekwoord staat vermeld? En dus ben ik met een team van knappe koppen aan BuzzCovery begonnen."

www.buzzcovery.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie