
Nienke Plas tekent exclusief bij Talpa Social
Talpa Social en Nienke Plas slaan de handen ineen voor de exploitatie van haar online kanalen. Ze verbindt zich exclusief aan de online tak van Talpa Network. Daarmee is de start van een intensieve samenwerking officieel.
Met het tekenen van Nienke wordt een op maat gemaakte exclusieve samenwerkingsvorm geïntroduceerd voor social talenten. Door een exclusieve samenwerking met Talpa Social aan te gaan, krijgen ze een solide business partner én kansen om zich breder te ontwikkelen binnen Talpa Network.
Nienke Plas staat als presentatrice, actrice, comedian, zangeres en online maker bekend om haar hilarische en eerlijke video’s. In 2019 werd haar werk beloond met de Televizier-Ster Talent en haar vlogserie Shitty Diary’ met de Televizier-Ster Online-videoserie. Ze staat in DeInfluencer50 op de twaalfde plaats.
Nienke wordt gekoppeld aan het talenten netwerk van Talpa Social. Hierdoor ontvangt zij structurele ondersteuning op het gebied van haar online strategie, branding en creatie. Ook is er een exclusief partnership voor branded content afgesproken. Alle online commerciële samenwerkingen worden opgepakt en begeleid vanuit Talpa Media Solutions.
Allard Ruyl, CEO van Talpa Media Solutions: “Steeds vaker kunnen we onze adverteerders laten profiteren van het netwerkeffect van Talpa Network. Die samenwerkingen gaan van tv en radio tot print, online en social. De exclusieve samenwerking met Nienke Plas draagt hier heel mooi aan bij. Hierdoor kunnen we de belangen van de adverteerders, van consumenten, van de zenders én natuurlijk van Nienke Plas nog meer in het verlengde van elkaar laten werken.”
Talpa Social vertegenwoordigt ook StukTV, Gierige Gasten, TV 538, Gio Latooy, Marije Zuurveld, Iris Enthoven en vele anderen.
Foto: Bram Schilling
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie