Nuon lanceert campagne over zonne-energie
06-03-2018 16:50:00 | Door: | hits: 3631 | Tags:

In de nieuwe campagne van Nuon staat meer uit de zon halen centraal. Het is de derde geïntegreerde campagne binnen de merkpositionering Luisteren geeft energie.

Friso Westenberg, marketingcommunicatiemanager Nuon: "De investering in zonnepanelen kan een grote barrière zijn voor sommige mensen en die willen we weg halen. Bij Nuon kun je zonnepanelen ook huren voor je eigen dak. Geen investeringen, geen gedoe en het levert ook iets op. Met deze vernieuwende mogelijkheid biedt Nuon een compleet aanbod van zonoplossingen. Zo kan iedereen van de zon genieten."

Gijsbregt Vijn, managing director Lemon Scented Tea: "De zoektocht naar zonne-energie is ons allemaal bekend. Dit hebben we vertaald naar een alledaags verhaal dat eindigt met een verrassend, sympathiek gebaar."

Credits:
Bureau: Lemon Scented Tea | Regie: Keith English | Productiemaatschappij: Signum Producer| Producer: Sander Heeroma | Geluid: LAB-3  Postproductie: Captcha! | Verantwoordelijk bij klant: Guido Stein, Friso Westenberg, Helma Verstoep

www.nuon.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie