Lemon Scented Tea maakt campagne voor Nuon
23-10-2018 13:41:00 | Door: Max Vlugt | hits: 5111 | Tags:

Nuon lanceert de Waardeerkant. De kaart is onderdeel van de Ome Jan-campagne, waarin Nuon blijvende klanten beloond met korting op hun energierekening.

Friso Westenberg, Head of Brand and Marketing Communication bij Nuon: "Wie heeft nou geen Ome Jan in hun vriendenkring? Lange relaties blijven niet zomaar bestaan, daar moet je iets voor blijven doen. En omdat oprechte waardering uitspreken niet altijd makkelijk is, willen we mensen hiermee helpen met de Nuon Waardeerkaart. Juist omdat luisteren zo belangrijk is."

Op waardeerkaart.nuon.nl kunnen Nuon-klanten hun persoonlijke waardeerboodschap inspreken voor iemand. Vervolgens wordt de ontvanger verrast met een fysieke of digitale geluidskaart en een persoonlijke waardering. Niet Nuon-klanten kunnen een digitale Waardeerkaart versturen.

Gijsbregt Vijn, Managing Director bij Lemon Scented Tea: "Door te luisteren begrijpen we dat iedereen beter wordt van waardering. Maar je waardering face-to-face uitspreken is niet altijd even makkelijk. Daarnaast weten we dat geluid alleen emotioneel enorm bij iemand binnenkomt. Omdat er geen afleiding van beeld, kleur en beweging is, focust je lichaam zich alleen op het geluid. Deze inzichten hebben geleid tot de Waardeerkaart."

De Waardeerkaart-campagne loopt op tv, radio en social media en wordt ondersteund door de campagne waarin Ome Jan de hoofdrol speelt.

Credits:
Klant: Nuon | Bureau’s: Lemon Scented Tea, iProspect, Towel, UM

www.nuon.nl
www.lemonscentedtea.com
www.um.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie