OBI4wan, OBILytics en Buzzcapture samen verder
14-02-2018 11:04:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2884 | Tags:

OBI4wan, OBILytics en Buzzcapture gaan samen verder als OBI4wan. De oprichting van OBILytics in 2015, het aantrekken van investeerder Main Capital in 2016 en de krachtenbundeling met Buzzcapture in 2017 hebben gezorgd voor één aanbod van oplossingen voor mediamonitoring, webcare, chatbots en media insights.

Met de lancering van het nieuwe merk heeft het Zaanse softwarebedrijf een duidelijke propositie richting de internationale markt. Huidige klanten kunnen vanaf nu profiteren van synergie tussen verschillende producten en de combinatie van experts en digitale technologie.

Vier nieuwe productnamen

Experts van OBI4wan helpen meer dan 1000 klanten wereldwijd met een optimale inzet van de vier verschillende producten: OBI Brand Monitor, OBI Engage, OBI Bots en OBI Insights.

De OBI Brand Monitor geeft relevante inzichten over de merkreputatie, branch en stakeholders uit online data, social media, printmedia, radio en tv. OBI Engage biedt mogelijkheden voor webcare, online klantenservice en socialmediamanagement. OBI4wan zet een stap extra met OBI Bots en OBI Insights. De laatste innovatieslag biedt mogelijkheden voor toepassing van chatbottechnologie binnen de bestaande tooling. 

Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan: "Onze oplossingen bieden klanten volledig inzicht en controle over reputatiemanagement, webcare en customer service, chatbots en media insights. Er verandert vrij weinig voor de huidige klanten. Waar zij voorheen bijvoorbeeld met OBILytics of Buzzcapture werkten, schakelen zij nu met OBI4wan. Zij houden ook gewoon hun eigen vertrouwde contactpersoon of client consultant.”

www.obi4wan.com/nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie