OBI4wan neemt Buzzcapture over
28-02-2017 11:01:59 | Door: Katja Brokke | hits: 6031 | Tags:

Het Amsterdamse reputatieanalysebureau Buzzcapture wordt overgenomen door OBI4wan. Beide partijen bieden SaaS-oplossingen voor (social)mediamonitoring en webcare.

Alexander de Ruiter, CEO van OBI4wan: “De samenvoeging van Buzzcapture en OBI4wan levert een complete Best of Breed-oplossing voor onze klanten en biedt een solide fundament voor onze internationale expansie."

Alex van Leeuwen, CEO van Buzzcapture: “De match tussen OBI4wan en Buzzcapture is eigenlijk heel logisch. Waar OBI4wan uitblinkt in haar oplossing voor webcare en messaging, biedt Buzzcapture al jaren tooling en service voor monitoring en reputatie-analyse. De krachtenbundeling brengt de expertise, inhouse kennis en development van beide partijen samen. Dit uit zich in innovatieve oplossingen voor reputatie-analyse en customer service.”

Data-inzichten uit online en offline databronnen

Klanten van beide partijen verkrijgen gecombineerde data-inzichten uit meer dan 20 miljoen online en social databronnen, evenals verschillende offline bronnen, zoals radio, tv en geprinte media. De komende maanden blijven beide merken opereren. De organisaties gaan in de loop van 2017 de samenwerking verder uitdiepen. 

www.buzzcapture.com
www.obi4wan.com 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie