OMG/Brainshuffle tweede in The best design hunt 2017
01-02-2018 15:30:00 | Door: | hits: 2769 | Tags:

Op woensdag 31 januari werd bekend dat het e-maildesign van designer Robin Sprang van OMG/Brainshuffle 2e is geworden in de e-maildesignwedstrijd van Emailmonks.

E-mailkyway

E-mailclients zoals Apple mail en Gmail zijn steeds meer in staat om de nieuwste technieken in e-mail goed te verwerken zodat OMG/Brainshuffle de e-mail naar een hoger level kan tillen. Vaak zijn alle mogelijkheden nog onbekend in de onlinemarketingwereld. Via een futuristische space e-mail wilden ze een showcase creëren waarin ze laten zien hoe je technieken zoals geanimeerde GIF’s en CSS in een design kunt blenden. 

De wedstrijd

Jaarlijks organiseert Emailmonks The best design hunt om innovatie in e-mail een platform te geven en om creativiteit te stimuleren. Dit jaar bestond de jury uit afgevaardigden van Email on Acid, Campaign Monitor, Emma marketing, Really Good emails en Emailmonks zelf. Na de eerste ronde, waarbij mensen konden stemmen op de 216 ingezonden designs, was het aan de jury om de top 10 te bepalen en uiteindelijk de winnaars.

De jury over e-mailkyway: “Through this futuristic looking email, OMG/Brainshuffle has created a perfect blend of GIF and CSS3 animations into the design to show what the possibilities are, and actually creating an experience for the readers.”

Bekijk de e-mailkyway.

www.omg.nl/brainshuffle

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie