Outforce Media zet Trotters in voor ING-campagne SAIL 2015
28-07-2015 18:03:00 | Door: | hits: 2165 | Tags:

De ING-campagne rondom SAIL 2015 maakt gebruik van Trotters van Outforce Media, media-exploitant in tijdelijke buitenreclame. In het kader van SAIL 2015 laat ING ons alvast kennis maken met diverse zeehelden. Zo herkennen we op de Trotters onder andere Willem Barentsz, Piet Hein en Jacob van Heemskerck. In de aanloop naar SAIL Amsterdam 2015 bezoeken zij de naar hen vernoemde straten in diverse steden. Outforce Media heeft speciaal voor deze expositie de vijf ingezette Trotters voorzien van de ING-oranje kleur.

In samenwerking met het Rijksmuseum en reclamebureau Brandbase is als onderdeel van de campagne een korte film geschoten, waarbij de helden weer tot leven komen door letterlijk uit de Trotters te springen. Zij vervolgen hun weg naar Amsterdam om SAIL 2015 te bezoeken. 

Guido Lambriks, directeur van Outforce Media: "Het plaatsen van de Trotters was in verband met de smalle toegangswegen soms nog een flinke uitdaging, maar we zijn ontzettend blij met het resultaat." 

De expositie is nog op verschillende locaties in Nederland te zien. Den Haag en Den Bosch zijn inmiddels voorbij. De expositie gaat nu naar Ede en vanuit daar wordt de reis vervolgd naar Winschoten. De afsluiter is in Amsterdam waar de Trotters te zien zijn tijdens het SAIL evenement aan de Borgertuin. 

www.outforcemedia.nl

Lees ook: 

ING haalt Nederlandse zeehelden naar SAIL Amsterdam

[Interview] Guido Lambriks over Outforce Media

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie