Quadia en MEDtalks gaan partnership aan met Make-A-Wish
22-11-2018 11:53:00 | Door: Marianna Beets | hits: 5186 | Tags:

Quadia en MEDtalks Nederland gaan een partnership aan met Make-A-Wish Nederland. Beide bedrijven helpen de stichting om via online video wensen van ernstig zieke kinderen in beeld te brengen, maar ook om webinars en nascholing te verzorgen.

Make-A-Wish Nederland vervult ruim zeshonderd allerliefste wensen per jaar van kinderen tussen drie en achttien jaar met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte. Voor deze jonge patiënten is het uitkomen van een wens een onvergetelijke ervaring die hun leven weer een positieve wending geeft. Make-A-Wish wil ze een ervaring geven die ze sterker maakt en vertrouwen en kracht geeft voor de toekomst.

Nico Verspaget, directeur van Quadia: “We willen ons graag inzetten om de inspanningen van Make-A-Wish te ondersteunen met effectieve videocontent en de juiste tooling om het effect van video te verhogen.”

Robert van der Zwart, directeur en eigenaar van MEDtalks: “Wij denken dat onze ervaring op (video)productioneel en communicatiegebied naar behandelaren veel kan betekenen voor de stichting. Denk bijvoorbeeld aan het visueel maken van ‘wensen’, maar ook inhoudelijke content verzorgen in de vorm van webinars en nascholingen kan heel nuttig zijn.”

Hanneke Verburg, Algemeen Directeur van Make-A-Wish Nederland: “Wij zijn erg blij met de samenwerking met deze twee partijen, omdat wij op de deze manier zorgprofessionals kunnen laten zien dat Make-A-Wish op het psychosociale vlak een toegevoegde waarde kan hebben. Uit ervaring weten we namelijk dat een wensvervulling ernstig zieke kinderen kracht en energie geeft."

www.quadia.nl     
www.MEDtalks.nl     
www.make-a-wish.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie