René van der Mark (RTL) contentstrateeg bij Storyboard
20-02-2018 13:53:00 | Door: | hits: 3977 | Tags:

RTL creative René van der Mark is begonnen als contentstrateeg bij Storyboard, waar hij samen met Content Creative Simon De Coninck de creatieve hub gaat vormen. Met de komst van Van der Mark zet Storyboard een nieuwe stap als full service, digital en creative agency.

Van der Mark begon zijn carrière bij Dentsu Aegis Network, waar hij de rol vervulde van Content Partnerships Consultant. Vervolgens maakte hij de overstap naar Initiative waar hij als Creative Producer drie jaar onderdeel was van de nieuwe creatiehub Tomorrow. Bij zijn laatste werkgever RTL Nederland werkte hij als Creative aan brandedcontentprojecten, formatontwikkeling en ventures voor zowel commerciële klanten als in house-projecten.

Van der Mark: “En toen kwam Storyboard opeens op mijn pad. Met de groeiambities die hier voelbaar door het pand razen, zag ik de functie van contentstrateeg hier als de perfecte volgende stap in mijn carrière.”

Martijn de Kemp, CEO van Storyboard: “Bij Storyboard waren we in onze groeiambitie klaar voor het opzetten van een dedicated creatieve hub waar strategie en creatie samenkomen. We willen de kwaliteit van onze producten sterk vergroten, en daarnaast servicen we klanten ook steeds meer op strategisch gebied om resultaten te maximaliseren. René brengt veel waardevolle ervaring aan zowel klant- als bureauzijde met zich mee.”

www.storyboard-agency.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie