
Ron Boszhard ambassadeur van de Nationale Sport Loterij
Televisiepresentator Ron Boszhard roept als ambassadeur van de Nationale Sport Loterij het publiek via commercials op radio en televisie op om massaal hun eigen sportvereniging te steunen.
De Nationale Sport Loterij is in het leven geroepen om geld in te zamelen voor sportverenigingen die het door alle beperkende maatregelen zwaar hebben.
Ron Boszhard: “Deze verenigingen zijn ontzettend belangrijk voor mensen. Ze draaien op vrijwilligers en zijn afhankelijk van contributies, kantine inkomsten en sponsors. Door corona is dat allemaal onder druk komen te staan. Het is belangrijk dat verenigingen overeind blijven. En mensen van alle leeftijden op een laagdrempelige manier kunnen blijven bewegen.”
Verenigingen kunnen een eigen doel aan de actie koppelen, zoals het opknappen van de kleedkamers. Op de site is te zien hoeveel geld er is opgehaald en hoeveel nog nodig is om het beoogde doel te behalen.
De Nationale Sport Loterij is een online initiatief. Op het platform selecteren deelnemers het aantal loten dat ze willen kopen. Een lot kost tien euro. Daarvan gaat zeven euro direct naar de sportvereniging die de deelnemer zelf kiest. Na het afronden van de betaling kan meteen via de site van de Nationale Sport Loterij worden gestemd. Wanneer een vereniging onverhoopt niet in de lijst staat dan kan deze alsnog worden toegevoegd. Tussenstanden (loten en opbrengst) worden realtime op de site weergegeven. Initiatiefnemer en eigenaar van de loterij is Hillenaar.
www.nationalesportloterij.nl
www.hillenaar.com
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie