[Roundtable of Innovation] 28 februari: wat maakt je tv-commercial Gouden Loeki-waardig?
21-02-2019 11:18:00 | Door: David de Jong | hits: 3814 | Tags:

Onderzoeksbureau Validators en het Nederlands MediaNetwerk presenteren de Roundtable of Innovation. Thema van de tweede bijeenkomst op donderdag 28 februari is wat maakt je tv-commercial Gouden Loeki-waardig?

Kom kosteloos naar de Roundtable of Innovation op donderdagochtend 28 februari

In deze ontbijtsessie geven we antwoord op twee belangrijke vragen: hoe wordt je commercial Ster Gouden Loeki waardig? En wat maakt een Super Bowl-commercial zo speciaal?

Sinds 2017 meet Validators de commercials van de Ster Gouden Loeki-genomineerden door op emotionele beleving. Ze hebben daarmee inmiddels een mooie benchmark opgebouwd. Ter inspiratie zijn er voor deze sessie ook een aantal Super Bowl commercials gemeten. We bespreken praktische do's en dont's, direct opgedaan in het werkveld van het Validators Creatie-team. CEO Martin Leeflang is gespreksleider.

Datum: donderdag 28 februari 2019
Tijd: 08:15 uur
Locatie: Moonlander, bij Validators, Johan van Hasseltweg 39c, Amsterdam

Programma
8:15 uur: Wake-up coffee + ontbijt
8:30 uur: Op naar een Ster Gouden Loeki
9:00 uur: Leer van de Super Bowl commercials
9:30 uur: Ready to go
 
Aanmelden kan via hilde.doting@validators.nl

www.validators.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie