SNS kiest voor Alfred
19-09-2017 10:09:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3274 | Tags:

Alfred gaat aan de slag als het creatieve bureau voor SNS. Het bureau is geselecteerd door SNS na een gerichte bureauoriëntatie en onderzoek onder de doelgroep van SNS. Alfred is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe merkcampagne en de uitrol hiervan op tv, radio, outdoor, print en digital.

Eddy Salfischberger, Managing Partner van Alfred: “SNS en Alfred zijn een natuurlijke fit. We delen dezelfde nuchterheid en richten ons allebei op het grote Nederlandse publiek. Alfred is traditioneel sterk in food en fast-moving, maar is met klanten als Jumbo, Omoda en Simpel inmiddels ook vertegenwoordigd in retail en dienstverlening. Wat dat betreft is de komst van SNS een hele mooie aanvulling op het bestaande klantenportfolio. En bovendien een bewijs dat Alfred als geen ander in staat is om ook dit soort merken te populariseren met grote ideeën.”

Op dit moment werken SNS en Alfred intensief samen aan de volgende stap in de Heel Normaal-koers van de bank.

www.alfred.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie