Saints & Stars kiest Abovo voor crossmediale campagne
16-03-2018 10:14:00 | Door: Marianna Beets | hits: 5709 | Tags:

Saints & Stars, een nieuw premium fitnessconcept, heeft voor de lanceringscampagne Abovo als mediapartner gekozen. Saints & Stars heeft de eerste boutique gym geopend in Amsterdam. Abovo verzorgde de brand awareness campagne waarbij sterk ingezet is op out of home in de breedste zin van het woord; digitale abri’s, billboards, een giant flow op Centraal Station en een blow-up op de Overtoom.

Tamara Oppedijk, Chief Marketing Officer bij Saints &Stars: “Omdat we een nieuw merk lanceren is het essentieel om veel brand awareness te creëren. Abovo heeft onze doelgroep en ons potentieel mediabereik goed in kaart gebracht en het hele traject van media-inkoop, creatie en aanlevering uit handen genomen. Zij zijn voor ons een waardevolle en professionele partner, kunnen snel schakelen en denken proactief mee. Heel prettig in een hectische start-up fase.” 

Rene Disco, Account Director bij Abovo: “Saints &Stars is een heel nieuw concept in de fitnesswereld. Wij zijn er trots op dat ze ons hebben gekozen als mediapartner. Wij hebben een bijdrage kunnen leveren aan de lancering van het merk en de opening van de eerste vestiging. Met een ondernemende en onderscheidende aanpak zetten zij een sterk concept neer.”

www.abovomedia.nl   
www.saints-stars.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie