Samenwerking Namespotting en Upcoming.nl
08-05-2017 09:01:50 | Door: Katja Brokke | hits: 3295 | Tags:

Het door merknamenspecialist Hans Prummel opgezette Namespotting verzamelt opmerkelijke merknamen. Eind 2016 bundelde Prummel (De Naamafdeling) samen met mediaondernemer Richard Otto (Tens Media) de 500 meest opvallende merk- en bedrijfsnamen in het boek Namespotting, met onder andere pedicure Bel me Teen, Cafetaria Hans & Frietje, Bakkerij Slager en Beenhakker revalidatiemiddelen. 

Initiatiefnemers Otto en Prummel hebben nu besloten om #Namespotting een eigen leven te laten leiden door middel van een samenwerking met de website Upcoming.nl (onderdeel van TMG Digital).

Prummel: "Upcoming.nl is met ruim 1,2 miljoen maandelijkse bezoekers en potentiële namespotters hét platform om Namespotting vrij te laten. We hopen hiermee dat dit internetfenomeen via het web en social media een eigen leven gaat leiden en ook over de grenzen gaat. Maandelijks maken wij op Upcoming een lijstje met de tien beste gespotte namen."

www.upcoming.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie