Spectacles primeur voor Toyota Nederland
03-02-2017 11:02:00 | Door: | hits: 2838 | Tags:

Op donderdag 2 februari vindt het lifestyle event van de nieuwe Toyota C-HR plaats in Londen. Toyota Nederland nam influencer agency 3sixtyfive in de arm om verschillende influencers te selecteren en een campagne te ontwikkelen. Een speciale rol is weggelegd voor de Snapchat Spectacles, waardoor fans van Laura Ponticorvo het event van zeer dichtbij kunnen meemaken. Toyota pakt hiermee de primeur en heeft als eerste automerk ter wereld een campagne met de videobril van Snapchat.

Een mix van lifestyle en fashion influencers vertrekt donderdag naar London om het exclusieve event bij te wonen. Één van de Nederlandse influencers is Laura Ponticorvo, die haar fans een unieke ervaring biedt via Snapchat. Via de Spectacles worden 10-30 seconden durende video's naar haar Snapchat account gestuurd. Fans kunnen zo uit eerste hand alles meemaken, precies zoals Laura het beleeft.

In November introduceerde Snapchat haar Spectacles in de U.S.. Eerder deze maand meldde L'Oréal Paris één van de eerste merken te zijn die de Spectacles gebruikte in een campagne rondom de Golden Globe Awards. Toyota heeft nu de primeur om als eerste automerk ter wereld de Spectacles in te zetten tijdens het lifestyle event van de C-HR.

De details rondom het exclusieve event, genaamd The Night That Flows, zijn nog schaars. Het vindt plaats op een geheime locatie en wat de influencers precies te wachten staat, is één grote verassing. Volgens Toyota wordt het 'worlds first drive-through immersive theatre experience'. Naast Laura Ponticorvo, zullen Kay Nambiar, Notre Vue en Manners Magazine verslag uitbrengen, opgevolgd door een activatie voor de echte Toyota fans. Tijdens het event zelf is het dus mogelijk om via het Snapchat account van Laura Ponticorvo mee te kijken.

John Meulemans, oprichter 3sixtyfive: "Nieuwe technologie heeft bij ons, naast creativiteit, altijd een rol. Het is onze taak om up-to-date te blijven en continu nieuwe vormen te vinden om de doelgroep van onze opdrachtgevers te bereiken. Wij zijn erg blij dat Toyota ons de kans geeft voor deze wereldwijde primeur."

www.3sixtyfive.co

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie