Stichting Sam& kiest MPG. als contentpartner voor platform Grip op Geld
08-09-2020 10:15:42 | Door: Saskia van Weert | hits: 6381 | Tags:

Contentmarketingbureau MPG. is door stichting Samen voor alle kinderen gevraagd om de content voor Grip op geld te verzorgen op het online platform www.samenvoorallekinderen.nl.

Sam& biedt ouders en intermediairs de mogelijkheid om aanvragen te doen voor voorzieningen in natura voor kinderen (0-21 jaar) die opgroeien in armoede. Grip op Geld biedt hun ouders tips en inspiratie om hen goed met geld om te laten gaan. De site  wordt ondersteund door Rabo Foundation.

Michelle Bonte van Sam&: “We laten met persoonlijke verhalen zien dat je – als je financiële problemen hebt – je je nergens voor hoeft te schamen én dat het juist goed is om hulp te vragen. Er is veel hulp beschikbaar in Nederland, we verwijzen daar ook naar in onze content. Ook willen we inspireren, bijvoorbeeld met een zakgeldboekje en tips voor gratis uitjes met kinderen in de schoolvakanties. De content slaat heel goed aan bij onze doelgroep. Dat is ook precies waar de meerwaarde van MPG. om de hoek komt kijken.”

Leanne Hermans, Digital & Transformation Director MPG.: ‘Wij zijn enorm trots dat wij als contentmakers een bijdrage kunnen leveren aan het mooie en bijzondere initiatief van stichting Sam&. Met content kun je echt het verschil maken als je mensen wilt raken en activeren. Het doel is dat ouders en/of verzorgers én intermediairs zich herkennen in de verhalen van andere ouders. Ook geven we hen handige financiële tips die ze direct kunnen toepassen.

www.mpg.today
www.samenvoorallekinderen.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie