Strategische samenwerking Respondenten.nl en Boomerang Media
15-10-2019 11:53:00 | Door: Marianna Beets | hits: 7487 | Tags:

Panelbureau Respondenten.nl sluit een exclusieve samenwerking met Boomerang Media. De samenwerking bestaat uit het werven van nieuwe panelleden voor Respondenten.nl en onderzoek op maat voor Boomerang Media. Dat kunnen onderzoeken zijn op branche- of zelfs adverteerdersniveau, maar ook minder voor de hand liggende onderwerpen zullen aan bod komen. 

Yvette Huitema, founder Respondenten.nl: "Met deze samenwerking hebben wij de mogelijkheid om tienduizenden nieuwe respondenten te werven. Hiermee kan ons panel enorm groeien en we verwachten nu veel mensen toe te voegen die gewoonlijk niet deelnemen aan onderzoeken: het uitgaanspubliek."

Remco Duinkerken, eigenaar Media Depot, waaronder Boomerang Media valt: "Voor mij komt er een langgekoesterde wens uit. Ik wil graag weten wat onze doelgroep bezighoudt; hoe denken ze over merken, producten maar ook over de maatschappij en zichzelf. Zelf onderzoek optuigen geloof ik niet in, want dan wordt het al snel een WC Eend-onderzoek met weliswaar lovende uitkomsten maar waar weinig waarde aan gehecht zal worden. De samenwerking met Respondenten.nl garandeert mij onafhankelijke uitkomsten."

www.respondenten.nl    
www.cards.boomerang.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie