TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne McDonald’s
31-01-2017 12:54:00 | Door: Katja Brokke | hits: 7235 | Tags:

McDonald’s introduceert in Nederland haar nieuwe thema Always Open for Good Times. Een eerste vertaling daarvan, in een nieuwe merkcampagne, geeft de beweging die McDonald’s maakt sneller zichtbaar en voelbaar. Always Open for Good Times is het centrale thema dat uitdraagt wat McDonald’s voor haar gasten wil betekenen.

Always Open for Good Times is het kompas waar McDonald’s op vaart: door eigen medewerkers in het land tot de bureaus waar het bedrijf mee samenwerkt, leveranciers, het marketing- en communicatieteam. En de collega’s die vragen en opmerkingen van gasten beantwoorden. De reclamecampagne is ontwikkeld door reclamebureau TBWA\NEBOKO. Begin februari lanceert McDonald’s het eerste hoofdstuk rondom de Maestro Burger.

Darre van Dijk, Chief Creative Officer van TBWA\NEBOKO: "De ervaring die gasten hebben bij deze burger is meer dan alleen genieten met je smaakpapillen. McDonald’s roept je op om je open te stellen; prikkel al je zintuigen. Dit demonstreren we met een registratie van een act, waarbij het 60-koppig symfonisch orkest Guido’s Orchestra, onder leiding van Guido Dieteren, via een live-verbinding gasten van McDonald’s begeleidde bij het genieten van een Maestro Burger. De registratie werd een ultieme beleving, die voelt alsof je er zelf bijbent als kijker. Deze film is de aftrap die gedurende het jaar navolging gaat krijgen."

www.tbwa.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie