Talpa Social richt lifestyleplatform op met Lil Kleine
29-05-2019 09:46:00 | Door: Katja Brokke | hits: 4379 | Tags:

Jorik Scholten (Lil Kleine) en Talpa Social bundelen de krachten voor de lancering van een lifestylemerk voor jongeren van 15 tot 24 jaar. Jorik Scholten en de nieuwe generatie-unit van Talpa Network willen deze doelgroep bedienen met één centraal lifestyleplatform dat de plaats moet innemen van het huidige woud aan lifestylemerken voor jongeren. Jorik Scholten wordt mede-oprichter en ambassadeur van het merk.

De content van het platform speelt in op de behoefte van jonge bezoekers waarbij het geloof in eigen kunnen wordt benadrukt. Daarbij biedt het platform ruimte voor inbreng van jong aanstormend talent. Het jongerenmerk zal vanuit Talpa Social opereren, de unit waar op dit moment ook content voor StukTV, Gierige Gasten en Social1nfluencers wordt gecreëerd. Vanuit Talpa Social zal ook de kruisbestuiving met de andere Talpa-entiteiten voor het merk worden gezocht, waaronder de tv-, radio- en eventtakken van het bedrijf, om zo een crossmediaal aanbod te genereren.

Jorik Scholten: “John is altijd een voorbeeld voor mij geweest, dus ik ben heel dankbaar dat ik intensief met hem kan samenwerken en we een platform ontwikkelen waar jongeren inspiratie uit kunnen putten om alles uit zichzelf te halen.”

John de Mol: “Het is fantastisch om met een talent als Jorik samen te werken en keer op keer te ervaren wat een inspirator hij voor jongeren is. Het zou me niets verbazen als de energie die ik ervaar bij de ontwikkeling van het nieuwe merk een duidelijke voorbode is van het plezier dat jongeren er straks aan gaan beleven.”

[Fotocredits: Tom Cornelissen]

www.talpanetwork.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie