TeamNL gaat Toyota rijden
07-01-2017 22:07:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3194 | Tags:

Toyota importeur Louwman & Parqui overhandigt 50 Toyota’s AYGO, Yaris en Auris TS aan Nederlandse olympische en paralympische sporters van TeamNL. Toyota Motor Corporation is tot en met 2024 wereldwijd TOP Partner van het IOC en daarmee de enige global automotive sponsor. In samenwerking met NOC*NSF voorziet de Nederlandse importeur in dit kader de sporters van TeamNL van een hybride Toyota.

De 50 Nederlandse olympische en paralympische sporters namen hun nieuwe Toyota in ontvangst op Sportcentrum Papendal.

Jeroen Bijl, manager Topsport en Chef de Mission voor de winterspelen van PyeongChang 2018: “Het is erg belangrijk voor topsporters dat ze zich over hun vervoer geen zorgen hoeven te maken. We zijn dan ook erg blij met de uitstekende samenwerking met Toyota Nederland waardoor het gelukt is om een flink aantal topsporters al in het begin van 2017 met diverse modellen van Toyota van dienst te kunnen zijn.”

Marti Ten Kate, Athlete Services NOC*NSF: “Het is erg fijn dat Toyota Nederland zo snel voor deze auto’s heeft kunnen zorgen. We hebben daar een groot aantal topsporters erg blij mee kunnen maken. En belangrijker nog, deze sporters hoeven zich over het vervoer dat zij zo nodig hebben niet meer druk te maken.”

Marrit Leenstra NOC*NSF Atletencommissie: “Sporters hebben grote behoefte aan mobiliteit. De trainingen zijn overal in Nederland en daarbuiten. Ik dank Toyota daarom van harte voor de manier waarop zij zo snel voor zo veel sporters voor auto’s hebben kunnen zorgen.”

Willem Verschuur, General Manager Marketing Toyota Nederland: “De Toyota organisatie is gefocust op kaizen; dat is Japans voor continue verbetering en ook jezelf uitdagen. De lat hoger leggen. Challenge! Zo focust Toyota telkens op schonere vormen van mobiliteit. Continue verbetering en uitdaging is ook de rode draad voor élke olympische sporter. Dag in, dag uit. We zijn daarom enorm blij met het sponsorschap dat we samen met NOC*NSF aangaan. We kijken uit naar een plezierige samenwerking waarbij mobiliteit voor de sporters echt centraal staat, door ze te voorzien van schone hybride Toyota’s. Op weg naar dat ene doel.”

www.toyota.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie