Tele2 kiest voor MediaCom
02-11-2017 14:07:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3641 | Tags:

Tele2 kiest voor MediaCom na een mediareview voor haar offline business. De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester.

Cilesta van Doorn, Managing Director Marketing en Brand Communication van Tele2: “MediaCom begrijpt ons DNA ten voeten uit en is als geen ander in staat ons te helpen onze ambities waar te maken.“

Maiko Valentijn, CEO van MediaCom: "Tele2 heeft een enorme groeiambitie en heeft de laatste jaren hard gebouwd aan een unieke positionering. Wij kijken ernaar uit om een bijdrage te leveren aan deze groeiambitie en hoe wij deze het best kunnen vertalen naar een gefundeerde media strategie "

MediaCom won eerder newbusinesstrajecten op klanten als IKEA, Richemont en GROHE. Afgelopen jaar behield MediaCom na een uitgebreide review de media-accounts voor PON, AKZO Nobel en H&M.

www.mediacom.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie