The Media Exchange lanceert campagne op SoundCloud
25-04-2017 16:22:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3325 | Tags:

The Media Exchange, die een exclusieve samenwerking heeft met TargetSpot (onderdeel van Vivendi), heeft een eerste campagne gelanceerd op SoundCloud Nederland voor Mindshare's FBTO.

SoundCloud heeft eerder deze maand aangekondigd beroep te doen op TargetSpot voor de vercommercialisering van alle audioreclameruimte op SoundCloud’s gratis aanbod. SoundCloud is een platform voor generatie Z-luisteraars en telt ongeveer 1,5 miljoen luisteraars, waarvan 600.000 uniek. 68 procent van de luisteraars is tussen de 16 en 34 jaar en bestaat uit meer mannen dan vrouwen.

Tjerk Kleisma, online marketeer van FBTO: “Vanuit onze ATL-campagnestrategie zetten we onze campagnes digital first neer. Het campagnebereik proberen we zoveel mogelijk eerst online te realiseren en dit vullen we additioneel aan met offline bereik. Soundcloud lijkt daarom een interessante toevoeging. Nieuwe netwerken en publishers testen we graag uit om te leren welk bereik en welke impact we hier kunnen realiseren om onze strategie verder aan te scherpen.”

Arthur Hoogendijk, CEO van The Media Exchange: "Door onze onafhankelijke positie in de Nederlandse markt kunnen we keer op keer weer mooie nieuwe merken aan ons portfolio toevoegen. Soundcloud is daar een mooi voorbeeld van en zal zeker niet de laatste zijn."

www.themediaexchange.nl
www.soundcloud.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie